De som har prøvd sier…

“Som trebarnsmor, så har jeg erfart hvor lite frihet man har når man har tisseuhell… men den friheten det innebærer å IKKE gjøre det, hverken på trening eller på trampolinen, det er FANTASTISK!”

- Silje, mamma til 3

“Jeg fikk 5 barn på 6 år, der de siste var tvillinger. Det hadde gått over ett år siden fødsel og det så fortsatt ut som om jeg var 8 måneder på vei. Men nå er det nesten helt borte etter kort tid!”

- Kristin, mamma til 5

Dette burde være obligatorisk for alle damer! Rart det ikke anbefales på enhver fødeavdeling rundt om i landet

- Ingrid, mamma til 2

“2 år etter at jeg fikk tvillingene mine så jeg ut som om jeg var 9 mnd på vei, og jeg følte meg helt ødelagt i kroppen. Men nå er magemusklene tilbake til normalen og jeg kan løfte begge gutta samtidig!”

- Kathrine, tvillingmamma

“Jeg trodde lekkasjer og andre plager var ting jeg måtte leve med nå som jeg er blitt eldre. Men nå kan jeg løpe etter bussen, og ta lange bilturer uten å tenke på blæra! Og føler mye så mye sterkere”

- Susana, mamma til 1, bestemor til 1

Jeg vil anbefale hypopressiv trening og Sadie Lawler på det aller varmeste. Burde vært obligatorisk for alle jordmødre og helsesykepleiere å henvise alle damer til hypopressiv trening før/etter fødsel.

- Siri, mamma til 2

Jeg har mye mindre nedpress, har lukket diastasen (6cm), og ryggsmertene er borte! Jeg ble overrasket over hvor raskt det virket selv om jeg hadde gått med plagene i mange år. Anbefales!

- Anne, mamma og bestemor

Anbefaler hypopressiv trening til alle damer (og menn!) Uten sidestykke

- Marianne, mamma til 3

“Jeg har aldri født barn, men har hatt rygg- og magesmerter i mange år. Etter å ha brukt denne teknikken i noen uker er smertene vekk! At jeg samtidig har fått midjen tilbake er jo heller ikke dumt!”

- Kristine

Kjøp nettkurs

Vil du få en funksjonell kjerne og bekkenbunn, som tåler livets belastning? Online kurs i hypopressiv trening går over 12 uker. Du kan gjøre det i ditt eget tempo, og du har det for alltid!

Kjøp

Book time

Jeg trener hovedsaklig 1-1 for å sikre riktig teknikk og best mulig fremgang, men trener også via skype, i grupper og legger opp til mer intensiv opplæring ved behov.

Book