Få kroppen til å fungere, og få friheten tilbake!

ER LIVET DITT PÅ VENT PÅ GRUNN AV lekkasjer, nedpress i underlivet, vond rygg, bekkensmerter, ELLER "GRAVID" MAGE?

Det finnes en enkel vei tilbake igjen til en sterk kropp som fungerer (uten at du trenger å tenke på den hele tiden). Og den veien inneholder hverken operasjon eller utallige knipeøvelser!

FELLES OPPSTART MANDAG 18.10 !

(eller start nå)

Få en kropp som fungerer nå

Bli med på kurs i Hypopressiv Trening

På 12 uker kan du gjøre noe med: inkontinens, underlivproplaps, delte magemuskler og smerter i rygg og bekken

Hypopressiv trening er en unik måte å trene opp kjerne og bekkenbunn. Med bare 10-15 minutter daglig kan du se kjempestore resultater på kort tid.

Dette kurset er din billett til en kropp som fungerer, uten at du trenger å tenke på den hele tiden. Over 6000 norske kvinner har fått et bedre liv med oss, nå er det din tur!

Jeg heter Sadie og jeg startet Hypopressiv Trening Norge for at ingen skal måtte gjennom det jeg opplevde

Etter at jeg fødte datteren min hadde jeg konstant nedpress, vondt i ryggen, bekkenet og hoftene. Og så fortsatt gravid ut mange måneder etter fødselen. Jeg prøvde å få hjelp, og fikk høre igjen og igjen at jeg måtte knipe, og at det kom til å gå over.

Det gjorde det ikke.

Jeg hadde problemer med å tømme blæren og endetarmen helt. Kunne ikke leve i nærheten av et vanlig liv og bare så vidt ta meg av datteren min. Jeg var fortvilt, deprimert og prøvde alt jeg kom over av behandlinger og opptreningsformer. Men fikk aldri resultater. Til slutt ble jeg fortalt at operasjon var eneste utvei.

Ett år etter fødsel kjentes det ut som livet slik jeg kjente det var over. Og jeg ble forespeilet en fremtid som ufør. Dypt inni meg var det noe som hvisket at det måtte finnes en vei tilbake til et aktivt liv.

Jeg snublet over en spansk side om Hypopressiv Trening. Og det var som brikkene falt på plass. Det var logisk og gav mye mening. Jeg fant en trener på nett og satte i gang. Etter noen dager kunne jeg trille tur for første gang… Jepp. Du hørte riktig. Noen få dager.

Hypopressiv Trening tok meg fra et liv i smerter til en sterk kropp jeg kan stole på. Selv om det hadde gått lang tid, og selv om flere hadde konkludert med at den eneste løsningen for meg var operasjon. Nå er det din tur!

«ALLE som har født bør drive med hypopressiv trening! Som trebarnsmamma har jeg erfart hvor lite frihet man føler når man opplever tisseuhell… men den følelsen man får av å IKKE ha det, hverken på trening eller når jeg leker med jentene, det er FANTASTISK! Jeg elsker øvelsene, de får meg til å koble på hele kroppen og jeg føler meg lett i kroppen, og sterk. Er så taknnemlig for Sadie og hennes metode, det er også en stor pluss å kunne gjøre det hjemme når det passer meg, og alltid kunne spørre om råd og få raskt svar på det jeg lurer på :)»

Silje

Mamma til 2

«Etter 5 barn på 6 år, der de siste var tvillinger, føltes det ut som om alt i kroppen hadde blitt ommøblert. Jeg trodde ikke det var mulig å gjøre noe med magen, det hadde gått over ett år siden fødsel og det så fortsatt ut som om jeg var 8 måneder på vei. Jeg måtte gå med et stort magebelte og løse klær, og ennå så jeg gravid ut. Men nå med hypopressiv trening, er det nesten helt borte etter kort tid, og det blir bare bedre og bedre! Det var helt avgjørende at jeg kunne trene hjemmefra i korte økter og når jeg hadde mulighet, ellers hadde jeg aldri klart det, livet er hektisk! Evig takknemlig for dette opplegget!»

Kristin

Mamma til 5

Hva er Hypopressiv Trening?

Hypopressiv Trening er helt ulikt det du har prøvd før av kjerne- og bekkenbunnstrening.

Gjennom en kombinasjon av pust- og holdningstrening, styrker du hele kroppen samtidig som du får tilbake funksjonen i bekkenbunn og kjerne – slik at den fungerer slik den skal!

Treningen gjør du i korte, effektive økter på under 15 minutter.

Du trenger ikke å være godt trent eller myk for å klare det. Du lærer teknikken steg for steg ila kurset, og trenger ingen førkunnskaper.

12 ukers kurs i Hypopressiv Trening

Få en kropp som fungerer – uten at du trenger å tenke på den hele tiden.

FELLES OPPSTART MANDAG 18. OKTOBER!! (eller start med én gang)
ALT DETTE får du tilgang til:

  • 12-ukers Grunnkurs i Hypopressiv Trening (Verdi 2990,-)
  • Ubegrenset oppfølging (Ukjent verdi!)
  • Videobibliotek minikurs (Verdi 1490,-)
  • Skadefri trening (Verdi 990,-)
  • Unngå vanlige feil (Verdi 990,-)
  • Lukket facebook gruppe (HØY verdi!)
  • ZOOM troubleshooting 20. oktober med Sadie i plenum (Verdi 4990,-)

Total verdi: minst 12000,-

Vanlig pris: 2990,-

Beste pris

Betal hele kurset med en gang og spar 406 kr

Delbetaling

599,- i 4 månedlige trekk. Til sammen 2.396,-

Du kan se for deg at kurset er en personlig EN TIL EN MOTIVATOR OVER 12 UKER

UKE 1

Å kartlegge hvor du er i dag og finne ut av hvorfor du har de plagene du har!

UKE 2

Grunnleggende pusteteknikk & viktige teknikker for å optimalisere fremdriften

UKE 3

Lære de to første øvelsene og mobilitet

UKE 4

To øvelser til – samt enda mer fokus på justering

UKE 5

Nå begynner det å bli mer avansert! Øvelsene og aktivering blir mer intense.

UKE 6

Oppgradering på teknikken – maksimer resultatene dine!

UKE 7

Oppgradering på teknikken – maksimer resultatene dine!

UKE 8

Avanserte øvelser og utdypningsteknikk

UKE 9

Siste øvelsen

UKE 10

Øve med alle elementene på plass – føle resultatene komme!

UKE 11

Øve med alle elementene på plass – føle resultatene komme!

UKE 12

Sluttvurdering, evaluer fremgangen din og planlegg veien videre!

Dette kurset er for deg som:

  • Virkelig ønsker å få tilbake kroppen
  • Har prøvd det meste og føler deg fortapt
  • Ikke ønsker å bruke tid på noe som ikke funker
  • Er villig til å utføre og gjennomføre kurset for å oppnå resultater
  • Vil bruke den raskeste metoden for å få kroppen på plass
  • Vil bli kvitt nedpress og fremfallssymptomer
  • Vil få kontakt med underlivet igjen
  • Vil bli kvitt ryggsmerter, bekkensmerter, skulder- og nakkesmerter
  • Vil få kjernemuskulaturen sterk og stabil
  • Vil unngå lekkasjer 
  • Vil få tilbake sexlivet ditt
  • Vil overvinne «gravidmagen» en gang for alle

«SADIE REDDET KROPPEN OG HELSEN MIN NESTEN TO ÅR ETTER JEG BLE MAMMA>>
Og det har LITE å gjøre med dette «etterbilde» jeg tok for noen dager siden, men jeg må innrømme at jeg føler meg bedre med en flat og sterk mage! Det er ryggen som har vært hovedproblemet, og ryggen blir bedre og bedre for hver dag som går. Dette tar meg nærmere målet mitt hver dag: å kunne trene som jeg ønsker, uten å få ryggsmertene tilbake, som igjen gjør at jeg kan leke med 2-åringen min, og ikke se på imens han leker med faren sin … Livet mitt er hektisk og jeg trener når det passer meg, elsker at jeg har alt jeg trenger av veiledning og videoer å følge, så jeg bare trykke på play og følge øvelsene, og da er jeg ferdig med dagens øvelser på null tid!»

Mari Krogshus

Mamma

“Jeg har aldri født barn, men har hatt rygg- og magesmerter i mange år. Jeg hadde prøvd alt av dietter og treningsformer og brukt en formue på behandling… etter å ha brukt denne teknikken i noen uker er smertene vekk! At jeg samtidig har fått midjen tilbake er jo heller ikke dumt! Så glad for at jeg tok steget selv om jeg var redd det var bare for de som har fått barn. Dette kurset passer for alle, jeg kan ikke anbefale det nok!”

Kristine Haugland

«Etter at jeg fikk tvillingene mine så jeg ut som om jeg var 9 mnd på vei i over to år, og jeg følte meg helt ødelagt i kroppen, jeg gikk rundt som om jeg var 100 år gammel.

Jeg fikk tilbud om operasjon, men ville helst prøve å unngå det. Og er så takknemlig for at jeg fant hypopressiv trening og dette 12-ukers kurset!

Tenk at nå er magemusklene tilbake til normalen etter kun 12 uker med enkle og kjappe øvelser, og nå kan jeg løfte begge gutta samtidig!»

Katrine

Tvillingmamma

«Hypopressiv trening er en effektiv treningsform, lett å lære, rask å gjennomføre.

Jeg har blitt sterkere i rygg- og bekkenmuskulatur, oppnådd lukking av diastase (6cm). Har mye mindre nedpress, og ryggsmertene er borte!

Jeg ble overrasket over hvor raskt det virket selv om jeg hadde gått med plagene i mange år.  Det var veldig enkelt å følge kurset på nett, selv om jeg aldri hadde gjort noe sånt før, og jeg fikk alltid svar om jeg var usikker på noe. Anbefales!»

Anne

Mamma og bestemor

Ofte stilte spørsmål

Hvilken type trening er det? Må jeg være på et visst nivå?

ABSOLUTT IKKE! Treningen består av puste -og aktiveringsteknikker og har INGENTING med din «treningsform» å gjøre. Det er uavhengig av kondisjon, styrke og treningserfaring.Det handler om å få kontakt, løse opp og de fleste øvelsene gjøres imens man er i «i ro».

Må jeg kunne noe om Hypopressiv Trening for å ta kurset?

ABSOLUTT IKKE! Jeg forklarer deg ALT helt konkret, gjennom alle ukene. Det er så enkelt for hun sier bare «Nå skal du gjøre akkurat dette, også viser hun det på video!»

Når etter fødsel kan jeg starte med Hypopressiv Trening?

5-6 uker etter fødsel.
Blødningen etter fødsel skal ha avtatt og det skal ha gått 6 uker siden inngrep, om det var inngrep under fødsel, som keisersnitt og/eller klipping/revning

Er det vanskelig å følge videoene?

Nei! Teknikken er nøye forklart og viser deg vanlige feil slik at du lett kan unngå dem!

Kan dette hjelpe om jeg ikke har barn?

JA, SADIE HAR HJULPET MANGE! Ryggvondt er dessverre en del av manges liv, om vi er mammaer eller ikke!Disse teknikkene har hjulpet utallige kvinner uten barn til en smertefri kropp.

Hvordan funker kurset egentlig?

GODT SPØRSMÅL! For hvert steg, er det en «lære» video, der du lærer det nye du skal lære den uken/ukene.Etter det er det en «trene» video, som du bruker når du har lært deg teknikken og bare skal trene! Så trener du med den frem til du er klar for å gå videre til neste steg!

Hvor lenge og ofte må jeg trene? Og kan jeg trene hjemme?

15 SMÅ MINUTTER, 4 GANGER I UKEN Og du kan trene hjemme, absolutt! Jeg personlig har variert litt, jeg har ofte trent hjemme, men også gjort øvelsene før og etter treningen når jeg trener på senter!

Hvor lang tid tar det før jeg får resultater?

ALT FRA FÅ DAGER TIL 10 UKER! Det avhenger av utgangspunktet ditt, hvor mye spenninger du har, hvor omfattende skadene er, og hvor lett du får til teknikken (vi kartlegger dette i starten av kurset).Men du vil kunne se at det skjer endringer og fremgang i løpet av de første 8-10 ukene, jeg personlig merket endring bare etter en uke!

Kan jeg bli med om jeg er gravid?

DESSVERRE IKKE. Vi har et eget kurs for gravide, så sjekk ut denne siden om du ønsker en optimal fysisk helse som gravid! Det er viktig å påpeke at dette ikke er noen risiko ved å trene dette om du prøver å bli gravid!

Må jeg møte opp til visse tider?

Nei, alt du trenger er inne i portalen og du bestemmer selv når og hvor du skal trene. Du har kurset for alltid, så selv om du ikke følger tempoet som er anbefalt, så havner du aldri bak!

Hva er den totale prisen og kan jeg betale på en anne måte?

1990,- ER DEN TOTALE PRISEN! Vil du dele det opp, betaler du bittelitt ekstra da det koster oss litt ekstra, da blir det 599 x 4. Velger du det, betaler du 599,- i dag, så 599,- om 4 uker, 599,- om 8 uker, så 599,- om 12 uker. Dette går på automatikk og trekkene stoppes automatisk etter trekket om 12 uker, men du beholder kurset for alltid!

Hvor lenge varer det?

KURSET VARER I 12 UKER! Du får èn ny øvelse hver uke og skal øve på «ukens øvelse», i en uke av gangen. Du beholder kurset livet ut og kan gå inn og ta det når du vil. Mange liker å bruke øvelsene uavhengig av kursets varighet, litt «her og der». Dette anbefales først etter du har gjennomgått de 12 ukene.

Jeg er så sikker på at kurset mitt vil forbedre og styrke kroppen din at jeg tar på meg all risikoen som er involvert.

Jeg tror SÅ MYE på systemet mitt, og jeg vil gjøre at du skal føle deg rolig når du tar denne avgjørelsen. Jeg vil at du skal føle deg trygg.

Garanti: Hvis du føler at mitt 12-ukers kurs ikke hjelper deg til å føle deg bedre i kroppen din etter å ha brukt alle teknikkene og øvelsene jeg viser deg i løpet av kurset, så får du pengene tilbake.

Er du klar til å ta neste skritt og få tilbake kroppen, selvtilliten og hele livet ditt for å føle deg lykkelig igjen hver eneste dag?