Det er på tide med noe som fungerer

På 12 uker kan du gjøre noe med: inkontinens, underlivproplaps, delte magemuskler og smerter i rygg og bekken

Ta kurset

Føl deg som deg selv igjen!

Har du fått beskjed om at du bare må ”godta” kroppen slik den er nå? At du ikke kan forvente noe annet etter fødsel/overgangsalder/belastning? Mange blir frustrert og føler de har prøvd  alt av knipeøvelser og magetrening uten resultater . Heldigvis for deg er hypopressiv trening noe helt annet! Bli med så blir du en del av en liten revolusjon innen kvinnehelse – du fortjener å få kroppen funksjonell igjen, uansett hva du har fått høre! 

Hvordan fungerer det?

Sadie Lawler leder deg gjennom kurset steg for steg, uke for uke

1

Enkel påmelding

Bestill og betal online, så er du i gang!

2

Tilgang til 15+ videoer

Kurset er ditt for alltid. Se videoene når det passer deg, uten noe abonemment som må fornyes.

3

Oppfølging

Følg kursplanen eller bruk den tiden du trenger. Få tilgang til et stort miljø online.

Ta kurset

2 år etter at jeg fikk tvillingene mine så jeg ut som om jeg var 9 mnd på vei, og jeg følte meg helt ødelagt i kroppen. Men nå er magemusklene tilbake til normalen og jeg kan løfte begge gutta samtidig!

- Kathrine, tvillingmamma

Som trebarnsmor, så har jeg erfart hvor lite frihet man har når man har tisseuhell… men den friheten det innebærer å IKKE gjøre det, hverken på trening eller på trampolinen, det er FANTASTISK!

- Silje, mamma til 3

Dette burde være obligatorisk for alle damer! Rart det ikke anbefales på enhver fødeavdeling rundt om i landet.

- Ingrid, mamma til 2

Jeg har mye mindre nedpress, har lukket diastasen (6cm), og ryggsmertene er borte! Jeg ble overrasket over hvor raskt det virket selv om jeg hadde gått med plagene i mange år. Anbefales!

- Anne, mamma og bestemor

Jeg har aldri født barn, men har hatt rygg- og magesmerter i mange år. Etter å ha brukt denne teknikken i noen uker er smertene vekk! At jeg samtidig har fått midjen tilbake er jo heller ikke dumt ;)

- Kristine

Anbefaler hypopressiv trening til alle damer (og menn!) Uten sidestykke

- Marianne, mamma til 3

Jeg fikk 5 barn på 6 år, der de siste var tvillinger. Det hadde gått over ett år siden fødsel og det så fortsatt ut som om jeg var 8 måneder på vei. Men nå er det nesten helt borte etter kort tid!

- Kristin, mamma til 5

Jeg trodde lekkasjer og andre plager var ting jeg måtte leve med nå som jeg er blitt eldre. Men nå kan jeg løpe etter bussen, og ta lange bilturer uten å tenke på blæra! Og føler mye så mye sterkere

- Susana, mamma til 1, bestemor til 1

Jeg vil anbefale hypopressiv trening og Sadie Lawler på det aller varmeste. Burde vært obligatorisk for alle jordmødre og helsesykepleiere å henvise alle damer til hypopressiv trening før/etter fødsel.

- Siri, mamma til 2

image-count

10 års

Erfaring

image-count

3000+

Suksesshistorier

image-count

100+

Kurs i Norge

Noe helt annet enn knipeøvelser

Hypopressiv trening er noe helt annet enn kjerne/mammamagetrening og knipeøvelser. Det er egentlig det beste ved kurset! Fordi skal du få resultater du ikke har fått, så må du gjøre noe du ikke har gjort. Grunnkurset i hypopressiv trening gir deg verktøyene du trenger for å få kjernen og bekkenbunnen til å fungere slik de skal igjen. Så kan du føle deg fri til å bruke kroppen slik du vil igjen.

Ett klikk unna en friskere kropp

Tren deg frisk og sterk fra:

  • Smerter i rygg og bekken
  • Inkontinens
  • Underlivproplaps/fremfall
  • Diastase/delte magemuskler
  • Smertefulle/uregelmessige menstruasjoner

 

NB! Kurset passer ikke for gravide. Har du andre helsetilstander og lurer på om kurset er noe for deg, ta kontakt!

Ta kurset